Loading...









 
بحـثدخولالرئيسيةالتسجيل

شاطر | 
 

 مذكرات سفروت الشقى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Christ my life
-{ مشــــرفـ }-
-{ مشــــرفـ }-


تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 251

الجنس الجنس : انثى

نقاط نقاط : 17961978

التقييم التقييم : 282

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : البابا كيرلس و مارشلينو

عمري عمري : 19

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 12/04/1997

الابراج الابراج : الحمل

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الثور

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرسم و الموسيقى والترانيم

العلم العلم : إفتراضي


مُساهمةموضوع: مذكرات سفروت الشقى   الإثنين سبتمبر 21, 2009 1:14 pm


مذكرات سفروت الشقى


طبعاً احنا عارفين أصحاب المدرسة
لا يجى من وشهم خير و لا حاجة كويسة

باكلمكم دلوقتى و انا مناخيرى مكسورة
أصل أخدت بوكس من إيدزى الماسورة

مرة كنت مروح بعد اليوم المدرسى
دماغى مصدعة و باقول آه يا راسى

لسة خارج لقيت صاحبى سمير
واقف فى خناقه فيها ناس كتير

قلت اشوف فى ايه
سمير دا صاحبى و انا ممكن احميه

على رأى المثل خناقة تفوت ولا حد يموت
المهم ماتتعورش فيها يا سفروت

أتاريه بيتخانق مع واحد زى التنين
ايده لوحدها تفصل من اتنين

بصيت لسمير وباقول اهدى شوية يا سيدى
قال سيبنى مش هيفلت من ايدى

لسة باصص للتنين التانى راح طراخ
مدينى بونيه كومنى زى الفراخ

روحت يوميها البيت مناخيرى مخلوعة
كل هدومى وكشاكيلى من الخناقة مقطوعة

لسة هاخش البيت لقيت بابا مستنينى
لقيت بابا بيقولى تاعالى يا نور عينى

بس كفاية مش قادر افتح عينى
بابا جاى دلوقتى و شكله هيكمل على
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



الموضوع الاصلي من منتدي ماري تيم www.MaryTeam.yoo7.com




صعب جدا لما تحب حد اوووووووي وتبعد عنه وعزائك في البعد عنه انك عارف ان ده هيسعده صعب جدا لما تشوفه ومتبقاش قادر حتي تسلم عليه لما يكون قريب منك ... قدام عينك... بس حاسس انه بعيد اوي لما تكون قلقان عليه ومش عارف تطمن عليه ولما تفضل تفكر فيه والتفكير هيقتلك .

____________________________________________________________[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MT Admin
-{ الـــجـــــنـــــرال™ }-
-{ الـــجـــــنـــــرال™ }-
avatar

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 04/08/2009

الدولة الدولة : بيقولوا ام الدنيا

مشاركاتي مشاركاتي : 1494

الجنس الجنس : ذكر

نقاط نقاط : 19515535

التقييم التقييم : 1284

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : مارمينا

عمري عمري : 23

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 18/11/1993

الابراج الابراج : العقرب

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الديك

العلم العلم : مصر


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 5:15 pm

ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
شكرا كتير علي النكتة الجميلة دي اوووووووووووووي
ههههههههه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الموضوع الاصلي من منتدي ماري تيم www.MaryTeam.yoo7.com





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Christ my life
-{ مشــــرفـ }-
-{ مشــــرفـ }-


تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 251

الجنس الجنس : انثى

نقاط نقاط : 17961978

التقييم التقييم : 282

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : البابا كيرلس و مارشلينو

عمري عمري : 19

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 12/04/1997

الابراج الابراج : الحمل

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الثور

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرسم و الموسيقى والترانيم

العلم العلم : إفتراضي


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الأربعاء سبتمبر 23, 2009 11:13 pm

شكراً كتيييييييييييييييييييييييييييييييير كتييييييييييييييييييير كتيييييييير على مرورك الجميل ده

الموضوع الاصلي من منتدي ماري تيم www.MaryTeam.yoo7.com




صعب جدا لما تحب حد اوووووووي وتبعد عنه وعزائك في البعد عنه انك عارف ان ده هيسعده صعب جدا لما تشوفه ومتبقاش قادر حتي تسلم عليه لما يكون قريب منك ... قدام عينك... بس حاسس انه بعيد اوي لما تكون قلقان عليه ومش عارف تطمن عليه ولما تفضل تفكر فيه والتفكير هيقتلك .

____________________________________________________________[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مسعد خليل
-= شغال =-

-= شغال =-
avatar

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 15/08/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 191

الجنس الجنس : ذكر

نقاط نقاط : 17998189

التقييم التقييم : 100

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : العدرااااااااااااا والبابا كيرلس

عمري عمري : 57

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 17/01/1960

الابراج الابراج : الجدي

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الخنزير

العلم العلم : مصر


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الجمعة سبتمبر 25, 2009 7:47 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة ماينوب المخلص الا تقطيع هدومة وخلع مناخيرة هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Yerma
-= مسيحي مالهوش حل =-


-= مسيحي مالهوش حل =-
avatar

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/09/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 227

الجنس الجنس : انثى

نقاط نقاط : 17926795

التقييم التقييم : 260

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : البابا كيرلس

عمري عمري : 19

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 12/04/1997

الابراج الابراج : الحمل

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الثور

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرسم و الترانيم

العلم العلم : مصر


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الأحد سبتمبر 27, 2009 2:50 pm

حلوة الحكاية و على رأى المثل خير تعمل شر تلقى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Christ my life
-{ مشــــرفـ }-
-{ مشــــرفـ }-


تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 251

الجنس الجنس : انثى

نقاط نقاط : 17961978

التقييم التقييم : 282

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : البابا كيرلس و مارشلينو

عمري عمري : 19

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 12/04/1997

الابراج الابراج : الحمل

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الثور

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرسم و الموسيقى والترانيم

العلم العلم : إفتراضي


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الأحد سبتمبر 27, 2009 4:14 pm

مسعد خليل كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة ماينوب المخلص الا تقطيع هدومة وخلع مناخيرة هههههههههههههههه
شكراً ليك على مرورك الجميل
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الموضوع الاصلي من منتدي ماري تيم www.MaryTeam.yoo7.com




صعب جدا لما تحب حد اوووووووي وتبعد عنه وعزائك في البعد عنه انك عارف ان ده هيسعده صعب جدا لما تشوفه ومتبقاش قادر حتي تسلم عليه لما يكون قريب منك ... قدام عينك... بس حاسس انه بعيد اوي لما تكون قلقان عليه ومش عارف تطمن عليه ولما تفضل تفكر فيه والتفكير هيقتلك .

____________________________________________________________[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Christ my life
-{ مشــــرفـ }-
-{ مشــــرفـ }-


تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مشاركاتي مشاركاتي : 251

الجنس الجنس : انثى

نقاط نقاط : 17961978

التقييم التقييم : 282

الشفيع المفضل الشفيع المفضل : البابا كيرلس و مارشلينو

عمري عمري : 19

تاريخ الميلاد تاريخ الميلاد : 12/04/1997

الابراج الابراج : الحمل

الأبراج الصينية الأبراج الصينية : الثور

العمل/الترفيه العمل/الترفيه : الرسم و الموسيقى والترانيم

العلم العلم : إفتراضي


مُساهمةموضوع: رد: مذكرات سفروت الشقى   الأربعاء سبتمبر 30, 2009 10:17 am

شكراً ليكم جميعاً على مروركم
ربنا يديكم على قد تعبكم

الموضوع الاصلي من منتدي ماري تيم www.MaryTeam.yoo7.com




صعب جدا لما تحب حد اوووووووي وتبعد عنه وعزائك في البعد عنه انك عارف ان ده هيسعده صعب جدا لما تشوفه ومتبقاش قادر حتي تسلم عليه لما يكون قريب منك ... قدام عينك... بس حاسس انه بعيد اوي لما تكون قلقان عليه ومش عارف تطمن عليه ولما تفضل تفكر فيه والتفكير هيقتلك .

____________________________________________________________[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مذكرات سفروت الشقى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ماري تيم | Mary Team ::  :: الترفيـــه-
انتقل الى:  
MaryTeam.yoo7.com
http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/digg.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/delicious.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/reddit.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/stumbleupon.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/slashdot.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/furl.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/yahoo.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/google.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/blinklist.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/blogmarks.gif  http://illiweb.com/fa/social_bookmarking/technorati.gif G | Y! | S1 | S2
Yahoo! Google Reader MSN AOL NewsGator Rojo Bloglines Bookmark and Share
الساعة الان بتوقيت مصر
المشاركات المنشورة بالمنتدى لاتعبر بالضرورة عن رأي إدارة المنتدى ولا تمثل إلا رأي أصحابها فقط
جميع الحقوق محفوظة لمنتدي ماري تيم Copyright 2009 - 2010 © MaryTeam.yoo7.com
Protected by Copyscape Duplicate Content Checker
© 2009, 2010 phpBB Group| Designed by MeNaYoU | Contact Us | Donate |©2010 MaryTeam